Mitsubishi Klub Egyes�let
Mitsubishi Lancer Safety Car Mitsubishi Race Car Mitsubishi I-mev Mitsubishi Space Star

Gyémánttúra EVO XV (Beszámoló)

2012-06-24 17:30:57
Írta: Gabo

Jubileumi tizenötödik ügyességi versenyünk 2012. június 23-án került megrendezésre. Összesen 26 páros teljesítette a túrát. Ismét igen szorosra sikerült a befutó. Dobogós helyezés fél pontokon múlott. Ráadásul a második és harmadik hely kihirdetéséhez plusz feladatra volt szükség. Gratulálunk a győzteseknek. Nagy-nagy köszönet Dano-nak a szervezésért, és az állomáshelyeken segítőknek. Feladatok, végeredmény:

Nagyon szép időnk volt az idei Gyémánttúrán, ami az ócsai útról indult és Pécelen végződött. A verseny 60 km alatti össztávval teljesíthető volt, de egyeseknek 110 km is kevésnek bizonyult hozzá. ;-)

Start-1: Targonca vezetés.

A Kuhn Kft. ócsai úti telephelyén.

2. Mitsubishi totó

Az elengedhetetlen Mitsubishi totó, helyes megfejtése a lap alján. Gabo, Kocsis Laci és egy barátságos kutya posztolt ezen a helyen. Utóbbi megunván a szombat délelőtti szunyókálást a kerítés alatt átbújva jött ki hozzánk abban a reményben, hogy valaki játszani fog vele. Játszottunk is, illetve kapott egy-egy jobb falatot is. (őt megelőzve egy macskát lakattunk jól) :-)

A 10 kérdésből álló totó kitöltésére 2 perc állt a versenyzők rendelkezésére (így nem volt idő pl. mobil internetet használni). Sokan az idő letelte előtt jelezték, hogy készen vannak. (jövőre akkor csökkentsük az időt?). Telitalálatot senki sem ért el. 9 találatot Püspöki Gábor, 8-at Novák Gábor ért el.
(A totók Gabo-nál maradtak, ha valakit érdekel szóljon, és elküldjük).

3. Terep vezetés

A Magyar Honvédség ócsai kiképző bázisán kialakított tereppályát az importőrtől kölcsön kapott L200-al kellett teljesíteni. Külön köszönet Dr. Steigler József ezredesnek, aki egy nap alatt engedélyezte a bázis használatát.

"Eddig Gyémánttúrák során inkább mint versenyző vettem részt, ez volt az első év, amikor állomáson voltam. Nem is akármilyenen! Nagyon élveztem a pálya kitűzését, a szintidők megállapítását (nekünk is jó párszor végig kellett menni a pályán) és magát a feladat lebonyolítását 26 versenyzőnél. Voltak óvatosabb és merészebb versenyzők is, de mindenki nagyon ügyesen teljesítette a távot! Külön szeretnék gratulálni az egyetlen női párosnak is, hiszen nagyon dinamikusan és ügyesen mentek végig a pályán (10-ből 7 pont jó eredménynek számított nálunk). Az autó is végig bírta és nem volt semmilyen problémánk vele. Köszönet Bende Imrének és Abrusán Krisztián segítőimnek, akik a tűző napon irányították a hozzánk érkező versenyzőket! Remélem jövőre is egy hasonlóan izgalmas állomáson segíthetek a Gyémánttúrán. Azt elmondhatom még, hogy mind versenyzőként, mind állomásként nagy élvezet részt venni a Gyémánttúrán!" - Orosz Norbi

4. Képes memória játék

"Amikor megérkeztünk felállítási helyünkre, drukkoltunk, hogy legyen egy kis árnyék. Szerencsénkre és a tiétekre is, lett! Kössz Danó!  Az idei idő tök jó volt. Talán nektek is jobb volt ez az árnyék az L200-as napozásos állomás után. Úgy gondolom, könnyen megtaláltatok bennünket. Volt ugyan olyan résztvevő, aki a tervezett 60km körüli teljes távra ráhúzott még kb 50km-t mire megtalált minket, de így jár az, aki nem az itiner szerint megy :) . Szerintem a feladat / Mitsukat ábrázoló 10 db kép + kérdések / nem volt nehéz. Ami nekünk jó, hogy aránylag nagy pontszám különbségek alakultak ki. Így jobban lehet a végén értékelni. Jó volt az összhang a csapattagok között, a rutinosabbak felosztották a feladatot. Többek között ezért jó, ha legalább két versenyző ül az autóban. Volt, aki bizonytalankodott /talán piros volt az autó, vagy mégsem/ és volt aki biztosra ment: A f..kamat teszem rá hogy X volt. Mire a feleség: Na azt azért inkább ne! :) " Kerék Laci

5. Ügyességi

A maglódi Auchan parkolójában alakítottunk ki egy rövid ügyességi pályát, amit avval nehezítettünk, hogy egy pohár vizet is vinniük kellett a versenyzőknek. A képeken látszik, hogy voltak kreatív megoldások. Legkreatívabb a 26-os startszámú autó navigátora volt. Mivel a hely szűk volt, a nagyobb autók hátrányba kerültek, de 40 mp (10 pont) alatt időt a 3000GT is megcsinálta. Nálunk a legjobb a 23-as startszámú autó lett hiba nélkül 36.1mp es eredménnyel. Volt, aki ennél gyorsabban végigment, csak 1 bója bánta. ;-) A plusz pontért néhányan csak 1705-ig jutottak, amiért fél pontot adtam, mert a teljes dátum 1705 július 3. volt. Itt szeretném megköszönni Oroszlán Lacinak azt, hogy a bójákat évről évre rendelkezésünkre bocsájtja.

6. Mitsubishi puzzle

A feladat a péceli célban volt, ahol egy ASX-ről készült képet kellett kirakni. Nagy létszámú csapatok előnyben voltak, szinte mindenki 10 pontos lett. Valószínűleg azért mert csapatmunkában csinálták, míg egyik a közepét rakta másik a szélét de voltak akik hárman-négyen is melóztak rajta. Legalább volt sikerélmény!

7. Biciklis ügyességi

Nem túl nehéz pályán a motoros park aszfaltján.

Végeredmény:

1. Horváth Dávid/Csányi Marcell (Colt): 64 pont
2. Janza Benedek/Petri Nikoletta (EVO IX): 63.5 p.
3. Novák Gábor/Pozsár Attila (EVO III): 63.5 p.
4. Miklósi György/Miklósi-Láczó Valéria (Lancer): 61.5 p.
5. Kurdi Zoltán/Erős Attila (3000 GT): 59 p.
6. Szarka Róbert/Szarka Dániel (Galant): 58.5 p.
7. Ulmann Nikoletta/Takács Péter (Galant): 57.5 p.
8. Kiss Attila/Kissné Berta Rita (Lancer): 57 p.
9-10. Érsok Viktor (Lancer): 56.5 p.
9-10. Baranyai Zoltán/Tóth Katalin (Colt): 56.5 p.
11. Csepreghi Áron/Csepreghi Kristóf (Colt): 55.5 p.
12. Kallós Tamás/Szabados László (Colt): 53 p.
13. Jakabfy Tamás/Ganzer Gábor (Galant): 52.5 p.
14. Endrődi Gergely/Vincze Kinga (Mitsubishi): 51.5 p.
15. Forró Adrián/Nagy Emese (EVO IV): 48 p.
16. Kiss András/Don Joey (Eclipse): 46.5 p.
17. Püspöki Gábor/Krajcsovics Noémi (Colt): 45 p.
18. Szocska Gergely/Szocska Gergelyné (Lancer): 42.5 p.
19. Szliágyi Ede/Szilágyi Daniella (Galant VR-4): 41.5 p.
20-21. Szabó Tamás (Carisma): 39.5 p.
20-21. Benga Tamás/Benga Renáta (Lancer): 39.5 p.
22. Lovas Mercédesz/Orosz Viktória (Eclipse): 37.5 p.
23. Molnár Gábor/Maros Edina (Lancer): 35.5 p.
24. Gábri Máté (L200): 31.5 p.
25. Benkő Szilvia/Benkő József (Galant): 30.5 p.
26. Baranyi Béla/Balatoni Anikó (Lancer): 26.5 p.



TOTÓ megfejtése (helyes válaszok kiemelve):

1.Mit szimbolizál a Mitsubishi emblémája?

1.Három igazság        
2. Három alapelv        
X. Három kívánság

2.Ki alapította a Mitsubishit?

1. Iwasaki Yanosuke       
2. Iwasaki Yataro       
X. Iwasaki Kobe

3.Melyik esztendőben született meg az első sorozatgyártású Mitsubishi személygépkocsi?

1. 1914           
2. 1915           
X. 1917

4.Honnan ered a „COLT” típus neve?

1. Forgótáras pisztoly   
2. Csikó       
X. Egyik sem

5.Honnan ered a „PAJERO” típusnév?

1. Főn szél            
2. Spanyol sziget   
X. Dél-amerikai hegyi macska

6. Hány évvel ezelőtt kezdődött el a „LANCER EVO” széria?

1. Tíz           
2. Tizenöt           
X. Húsz

7.Melyik esztendőben használta először a Mitsubishi a „COLT” típusnevet?
1.1977           
2. 1962               
X. 1972

8.Melyik a Mitsubishi első nagy szériában gyártott elektromos járműve?   
    
1. Lancer EVO-MiEV   
2. Minicab-MiEV       
X. i-MiEV

9.Hány csillagot kapott a Lancer Sportback az Euro NCAP töréstesztjén?

1. Három           
2. Öt               
X. Négy

10.Mely modellel/modellekkel közös padlólemezre épül az ASX modell?
    
1. Colt            
2. Pajero                            
X. Lancer és Outlander

Fotók:
Coppermine, Benkő József, Dano


Támogatóink:


 MATT-KER Kft
Mitsubishi bontó és autósbolt

 

 

 

 

Hozzászólások

» Eddig még nem szólt hozzá senki.

www.coolio.hu & www.bereilaszlo.hu