III. Országos Mitsubishi Találkozó
Az idôjósok ezúzzal sem álltak mellénk, hiszen egész héten azzal riogatták az embereket, hogy a hétvégén szakadni fog az esô. Ennek ellenére az egésznapos rendezvényt csak két-három csepp csapadék szakította félbe. Így az a közel kétezer ember, akik mégis eljöttek bizonyosan nem csalódtak a programokban.
A rendezvény helyszinéül szolgáló Hajógyári szigeten található Honvéd Üdülô kapuit pontosan reggel nyolc órakor nyitottuk meg az érdeklôdôk számára. Közülük sokan álltak be autóikkal a DUNA INTERSERVICE Kft szervizének bejáratához azért, hogy a cég díjmentes szervizszolgáltatásait elsôk között vegyék igénybe. A támogatóink sátraiban is már zajlott ekkor az élet. Míg a Népszabadság kedvezményes elôfizetést, a Hungária Biztosító kedvezményes biztosítási lehetôségeket hirdetett, addig az ÓBUDAI GYÉMÁNT italkostolással csillapította a jelenlevôk szomját. Klubunk sátrát is sokan keresték fel, hiszen az elsô száz új jelentkezônek egy évre szóló ingyenes klubtagságot ajándékoztunk.
Reggel tíz órára a korábbi rendezvényekhez képest sokkal több ember gyûlt össze a megnyitó helyszínéül szolgáló színpad elé. Csúszott a megnyitó, hiszen a helyi polgármester valahogy nem akart megjelenni. Végül is helyettese részvételével mégiscsak hivatalosan is elindítottuk az eseményt. A beszédek elôtt az ÓBUDAI GYÉMÁNT majorett leánycsapatának bevonulása igazi meglepetés volt a jelenlevôk számára. Az alpolgármester beszéde után a Mitsubishi Klub elnökeként ejtettem pár szót a találkozó elôkészületeirôl. Minket a Duna Interservice képviseletében Held Imre beszéde követett. Támogatóink is lehetôséget kaptak a jelenlevôk köszöntésére. Így a Népszabadság, az Óbudai Gyémánt és a Hungária Biztosító helyi vezetôi éltek is a lehetôséggel.
A megnyitó után nem volt más hátra, mint a Mitsubishis programok határtalan élvezete. A népszerû OLD BOYS most már teljes erôvel csaphatott a húrok közé. Elrajtoltak az ügyességi pálya versenyzôi is. A gyerekeket egy külön színpadon Ali bohóc és csapata szórakoztatta. A szerviz elôtt ekkor már hosszú sor kígyózott. Az érdeklôdôk pedig csak jöttek és jöttek. Annyian, hogy sokuknak csak kapun kívül jutott csak hely. Fél tizenkettôkor egy félórás japán harcmûvészeti bemutató borzolta fel az idegeket. A káposzta félbevágódott, a segítô viszont szerencsére nem... A Mitsubishi és KRESZ totók kitöltésére is sokan vállalkoztak. A legéhesebbek déli tizenkettô órakor mehettek ebédelni. A menü gulyáslevesbôl és pogácsából állt, és ami a leglényegesebb, ingyenes volt minden résztvevô számára. Autosport Az idei találkozóra az országos ralibajnokságon kívül a terepraliban indulókat is meghívtuk. A ralisok számára idén úgy látszik nem volt kellôen fontos a találkozónk, hiszen négyük közül senki sem jött el (!). Csupán a még nem versenyzô Elek István hozta el Evo V-ös Lancerét. A terepralisok is mellôzték az eseményt. Becsületüket Murczin Zsolt mentette meg. Ô volt az egyetlen Pajeros.
Két órakor Hevesi Tamás és csapata várta mûsorával a nagyérdemût. Sokak szerint Kovács Kati, Demjén Rózsi után ô volt eddig a legjobb. Délután három órakor került sor a versenyek eredményeinek kihirdetésére. A Mitsubishi totot tizen töltötték ki helyesen, közülük sorsoltuk ki a három nyertest. Így Kovács Georgina, Jenei József és ifj. Bata Attila vehették át az ajándékcsomagokat. A KRESZ-toto már keményebb diónak bizonyult. A legjobb öt szintén ajándékokban részesült. Szépségverseny Három kategóriában, mint terepjáró, családi autó, sportkocsi díjaztuk a legszebb Mitsubishiket. A végeredmény létrejöttében döntô szempont volt, hogy olyan autók legyenek kategóriájuk gyôztesei, amelyek bár korosak, mégis kitûnô állapotban vannak. Így a családi autók között egy bordó színû 80-as évek eleji Galant limuzin, a sportkocsik között egy szintén 80-as évek eleji fehér színû 2.0-literes Lancer turbo, míg a terepjárók között egy elsô generációs rövid pirosra fényezett "feltuningolt" Pajero lett. Ügyességi verseny Serleggel és kisebb ajándékokkal díjaztuk az ügyességi verseny legjobbjait. A végeredmény a következô: 1. Kaiber Henrik Carisma 2. Tálas Szabolcs Colt 3. Miczi Tibor Lancer Vigaszdíjban Cziglerné Szilviát részesítettük. Tombola Akik eddig a pillanatig "megú szták" valamilyen nyeremény átvételét, azok sem mentek el üres kézzel, hiszen mindenki egyenlô eséllyel pályázhatott a tombola ajándékaira. A Duna Interservice Kft., a Mitsubishi Klub, a Népszabadság Rt., az Óbudai Gyémánt és a Pioneer jóvoltából rengeteg ajándék várt ránk. Megnyugtatásul közöljük, hogy minden tárgy, így egy Pioneer autós szettje is gazdára talált.
A találkozó létrejöttét alábbi támogatóinknak köszönhetjük:
- Fôszponzor: DUNA INTERSERVICE kft.
- Aranyfokozatú támogatók:
- HUNGÁRIA BIZTOSÍTÓ Rt.
- NÉPSZABADSÁG Rt.
- Dénár Lízing Rt
- Kuhn Kft
- BASYS Magyarország Kft
- Marót és Társa Bt,
- Bécsigumi Áruház Rt.
- Óbudai Gyémánt
Rendezvényünk létrejöttében szponzorainkon kívül alábbi klubtagjainknak kívánok ezúton is köszönetet mondani, akik a találkozót megelôzô napon a helyszín felépítésében, illetve az összejövetel napján a programok lebonyolításában segédkeztek: Édesanyaacute;m Berecz Zoltán Bojtorné Bobok Éva Boros János Juhász József (Csocsó) és családja (felesége és két lánya) Kocsis László, Korpos János, Lukácsi Tamás, Négyesi Pál, Novák István és barátja Rácz Péter, Rajnai Ferenc (Fecó), Ungi Károly
Az INTERNETEN valamint az írott sajtóban is megjelent több észrevétel találkozónkkal kapcsolatosan. Ezúttal a Magyar Narancs szeptember 17-i számából közlünk részleteket, melyben a klub indulásáról is olvashatnak: "Ennél sokkal hihetetlenebb, hogy 1993-ban néhány mindenre elszánt fiatalember kitalálta, hogy Mitsubishi Klubot alapít. A dolog rendhagyó módon indult, ugyanis tagtoborzás helyett kiadták a Három Gyémántot (ezt jelenti a Mitsubishi magyarul) címû lapot, ami kizárólag a márka érdekességeivel foglalkozott, és amit aztán eljuttattak minden olyan helyre, ahol egy mezei Mitsubishi-tulajdonos megfordulhat: kereskedôkhöz, szervizekbe, autósboltokba. Ezután csoda történt, az olvasók visszajeleztek, jól van fiúk, csak így tovább, a lap példányszáma emelkedett, és 1995-ben eljutottak odáig, hogy elegen legyenek ahhoz, hogy igazi márkaklubot alapítsanak, bejegyzéssel, alapszabályzattal. A cél érdekében szponzorokat is találtak, és azóta annyira felfutott a dolog, hogy ma már ott vannak az elsô ötben, majdnem háromszáz regisztrált tagjuk van, náluk csak a trabantosok/wartburgosok, a bogarasok meg az amerikai autósok vannak többen, de amíg azokban a klubokban a külsô szemlélô valahogy mindig csak a jófejeskedést vagy a kivagyiságot érheti tetten - erre remek példa az idei dunaújvárosi amerikaiautó-találkozó, ahol a fénypont az volt, amikor elégettek egy japán kocsit -, a Mitsubishi-tagok óvatos duhajok: nem rendeznek felvonulást, amivel megbénítják Budapest közlekedését egy délelôttre, nem égetnek gumit benzinkútnál, és bikinis csajok sem heverésznek a motorháztetôn, inkább visszafogottan szeretgetik kedvenceiket, beszélgetnek, és abszolút elégedettek." "Úgy látszik, a szervezôk tanultak a nyár eleji BMW-s találkozóból, ahol nem volt semmi, csak egy rakás BMW meg ugyanannyi tulajdonos, akik egy darabig néztek ki a fejükbôl, aztán elhúztak haza. Hogy ilyesmi még véletlenül se jusson senkinek az eszébe, a Mitsubishi-találkozó látogatója kedvére nézelôdhetett a különbözô szponzorsátrakban, kitölthetett KRESZ-tesztet és Mitsubishi-totót, szlalomozhatott az ügyességi versenyen, vásárolhatott autót, használtat és újat, a meglévôt benevezhette a szépségversenyre, vagy szerelôkkel vizsgáltathatta meg ingyért, aki pedig megunta az autókázást, sárkányrepülhetett is, ha volt hozzá mersze".
Hozzászólások
» Eddig még nem szólt hozzá senki.