V. Európai Mitsubishi Találkozó (beszámoló)
2010-07-11 00:00:00
Írta: dano
Ismételten nagy örömmel számolok be az (immáron
5.) európai Mitsubishi
találkozóról, ami most, az eddigiekhez képest nem St. Nikolai am Sausal-ban, hanem a szomszédos Tillmitchben került megrendezésre.
De ne
féljetek, nem rohanok ennyire előre!
Kezdjük a legelején!
Minden akkor körvonalazódott az idei találkozóról, amikor hírként
kikerült a Klub honlapra. Horcival és Hofiékkal nekiláttunk
számolgatni,
tervezgetni mit hogyan intézzünk, hogy minél többen és minél jobb
hangulatban tudjuk le a találkozót.
Sajnos túl sokáig számolgattunk, így kicsit későn kezdtük a lényegi
dolgokat!
Nagyon sokan szerettek volna jönni, de kisebb, nagyobb dolgok
közbejöttek, motorépítés, fényezés, más családi program, külföldi
utak, csakhogy néhányat kiemeljek.
Gyémánttúrán már elég sokan rámozdultak az ötletre, csak a sors nem így gondolta. Végül aztán 6 autó kijutott Ausztriába a legelső napon jó szokásukhoz híven tothi-ék érkeztek, utánuk pedig a szokásos konvoj. Mi reggel 4-kor indultunk a Sasadi úti Meki parkolóból. Egy GDI Carisma, egy cápa Galant, egy Colt GTI, egy Colt 2.0T és egy EVO.
Ezt a részét a dolgoknak viszont sikerült nagyon jól összeszervezni! A kocsikban volt walkie-talkie, így a "Mitsuvonat" előzésekor se szakadt szét és a hülyeség is átment az egyik kocsiból a másikba (bár ez úgy is ragályos )! A tempót annak fényében lőttük be 80 és 90 közé, hogy a benzint még mindig nem osztogatják ingyen és mint a végén kiderült 850 km-t elautóztunk. De ez ne tántorítson el senkit, mi minden programban részt vettünk, mentünk jobbra, balra és élményautóztunk is!
Szóval megérkeztünk Tillmichbe, kicsit elkóricáltunk, mert nem találtuk a sportpályát. A helyszín klasszisokkal jobb volt, a beléptetés is gördülékenyebb, az idő pedig csodás (na jó, kicsit már talán túl jó is) . Megérkezés után hamar elmentünk egy programra, aminek a neve Mitsu-Cup volt! Ez amolyan Gyémánttúra, olyasmi feladatokkal mint itthon, bár itt végig nagyon kellett figyelni és nem ártott, ha valakinek gyorsan vágott az esze. Míg egyik állomásról a másikra mentünk, figyelni kellett az utat, hogy merre is kellene fordulni (mert nem volt egyértelmű mindig) és kérdésekre is kellett válaszolni, amiknek a teljesítéséhez hol meg kellett állni, hol csak észrevenni a feliratot, gyorsan leírni és menni tovább (ilyen volt pl. amikor egy kastély parkolójában kellett megtalálni 2 évszámot, ehhez meg kellett állni, de egy templom építésének évszámát le lehetett olvasni menet közben is!).
Nagyon pozitív volt a Szervezők részéről, hogy biztosítottak számunkra magyar tolmácsot, viszont a Mitsu-Cup itinert még angolra sem sikerült lefordítani, de azért ez nem vett vissza a lendületből . Itt készült egy apró videó is, ami még vágási fázisban van, ezért óriási köszönet Stunczernak. A feladatok között -amikor éppen nem tévedtünk el és rejtett állomás sem volt- gyönyörű helyeken autózva, versenyzői ambícióinkat gyakoroltuk...már akinek volt indíttatása és lehetősége :P
Gyémánttúrán már elég sokan rámozdultak az ötletre, csak a sors nem így gondolta. Végül aztán 6 autó kijutott Ausztriába a legelső napon jó szokásukhoz híven tothi-ék érkeztek, utánuk pedig a szokásos konvoj. Mi reggel 4-kor indultunk a Sasadi úti Meki parkolóból. Egy GDI Carisma, egy cápa Galant, egy Colt GTI, egy Colt 2.0T és egy EVO.
Ezt a részét a dolgoknak viszont sikerült nagyon jól összeszervezni! A kocsikban volt walkie-talkie, így a "Mitsuvonat" előzésekor se szakadt szét és a hülyeség is átment az egyik kocsiból a másikba (bár ez úgy is ragályos )! A tempót annak fényében lőttük be 80 és 90 közé, hogy a benzint még mindig nem osztogatják ingyen és mint a végén kiderült 850 km-t elautóztunk. De ez ne tántorítson el senkit, mi minden programban részt vettünk, mentünk jobbra, balra és élményautóztunk is!
Szóval megérkeztünk Tillmichbe, kicsit elkóricáltunk, mert nem találtuk a sportpályát. A helyszín klasszisokkal jobb volt, a beléptetés is gördülékenyebb, az idő pedig csodás (na jó, kicsit már talán túl jó is) . Megérkezés után hamar elmentünk egy programra, aminek a neve Mitsu-Cup volt! Ez amolyan Gyémánttúra, olyasmi feladatokkal mint itthon, bár itt végig nagyon kellett figyelni és nem ártott, ha valakinek gyorsan vágott az esze. Míg egyik állomásról a másikra mentünk, figyelni kellett az utat, hogy merre is kellene fordulni (mert nem volt egyértelmű mindig) és kérdésekre is kellett válaszolni, amiknek a teljesítéséhez hol meg kellett állni, hol csak észrevenni a feliratot, gyorsan leírni és menni tovább (ilyen volt pl. amikor egy kastély parkolójában kellett megtalálni 2 évszámot, ehhez meg kellett állni, de egy templom építésének évszámát le lehetett olvasni menet közben is!).
Nagyon pozitív volt a Szervezők részéről, hogy biztosítottak számunkra magyar tolmácsot, viszont a Mitsu-Cup itinert még angolra sem sikerült lefordítani, de azért ez nem vett vissza a lendületből . Itt készült egy apró videó is, ami még vágási fázisban van, ezért óriási köszönet Stunczernak. A feladatok között -amikor éppen nem tévedtünk el és rejtett állomás sem volt- gyönyörű helyeken autózva, versenyzői ambícióinkat gyakoroltuk...már akinek volt indíttatása és lehetősége :P
Mindent összevetve ezen a vetélkedőn elég jól muzsikáltunk, a
hátráltató tényezőket is szem előtt tartva!
Továbbá a találkozón volt lehetőség még szimulátorozni, de rendesen
kocsiban ülve, kivetítő, kormány, pedál stb., airbrush festés is
volt, ahogy a képeken látszik, tothi ezt ki is használta, nagyon
jópofák
lettek a tükrei:).
Voltak hangnyomás mérések és a szokásos kiállítások.
Étkezési lehetőségekkel sem volt semmi gond, az árak sem voltak veszélyesek egy nemzetközi találkozóhoz képest és a kiszolgálás is teljesen kellemes volt! Volt valamiféle tűzoltó bemutató is, de erre nem nagyon találtunk megfejtést, hogy mi is valójában és hogy miért van, mindenesetre volt, és unalmas volt:D
Most pár szót a felhozatalról: továbbra is a csicsatuning hódít, de kezdenek szép, letisztult autók is előkerülni (neem, nem csak a mieink:D) viszont valami miatt sokan jártak a "magyar sarok" felé, fényképezgetve, fejet vakarva nézegettek. Némileg elismerően is bólogattak a 2 öreg Colt láttán!
Elég gyorsan elment a nap, este pedig jó magyar pálinka iszogatósdi, beszélgetősdit tartottunk, míg nem kezdődött az eredményhirdetés! Őszintén megmondom Andreas Elder Huhr, az a főszervező srác lehengerlő konferanszé, bár nem értettünk sokat de mégis ráfigyeltünk! Volt bajor tánc közben, az is nagyon jópofa volt és egy percig sem éreztük unalmasnak! A legizgalmasabb az volt, amikor azt hallottuk egy hosszas beszéd után, hogy: ---Mitsu-Club Ungarn--- nagyon meglepődtünk, hogy mi voltunk legnagyobb számban jelenlévő klub! Így semmiféleképpen nem jöttünk el üres kézzel!
Étkezési lehetőségekkel sem volt semmi gond, az árak sem voltak veszélyesek egy nemzetközi találkozóhoz képest és a kiszolgálás is teljesen kellemes volt! Volt valamiféle tűzoltó bemutató is, de erre nem nagyon találtunk megfejtést, hogy mi is valójában és hogy miért van, mindenesetre volt, és unalmas volt:D
Most pár szót a felhozatalról: továbbra is a csicsatuning hódít, de kezdenek szép, letisztult autók is előkerülni (neem, nem csak a mieink:D) viszont valami miatt sokan jártak a "magyar sarok" felé, fényképezgetve, fejet vakarva nézegettek. Némileg elismerően is bólogattak a 2 öreg Colt láttán!
Elég gyorsan elment a nap, este pedig jó magyar pálinka iszogatósdi, beszélgetősdit tartottunk, míg nem kezdődött az eredményhirdetés! Őszintén megmondom Andreas Elder Huhr, az a főszervező srác lehengerlő konferanszé, bár nem értettünk sokat de mégis ráfigyeltünk! Volt bajor tánc közben, az is nagyon jópofa volt és egy percig sem éreztük unalmasnak! A legizgalmasabb az volt, amikor azt hallottuk egy hosszas beszéd után, hogy: ---Mitsu-Club Ungarn--- nagyon meglepődtünk, hogy mi voltunk legnagyobb számban jelenlévő klub! Így semmiféleképpen nem jöttünk el üres kézzel!
Később elfoglaltuk a szállást, páran kidőltek, páran még ébren
maradtak
kicsit duhajkodni :D. A MÁSNAP reggel korán jött sajnos, de megbirkóztunk a dologgal,
összeszedtük magunkat és visszamentünk a sportpályához (elméletileg 5
km
volt a táv, szerintünk több) a kocsikért.
Aztán pakolászás, búcsúzkodás és indulás haza. Már már szokássá vált a
szentgotthárdi Hunyadi vendéglőben elköltött ebéd hazaút közben, ez
most sem maradt el :P.
Aztán 8-as út és irány haza! Itt már (ugyancsak szokásos) jelentkeztek
a
gyógyszer elgurulás állandó jelei:D
vissza kettő padlógáz, vagy a "ne hagyd meglépni" és az "előzd
vissza" és
társaik (persze az ésszerűség határain belül) . Veszprémben egy frissítő kávé után azt hittük hazaérünk hamar, de
sajnos vasárnap este Balaton felől tömegesen jöttek az emberek! Sound,
VB
döntő, katasztrófa:(
de túléltük, hazaértünk és megígértük magunknak, hogy jövőre nagyon
sokan megyünk, a képek láttán ti is így fogjátok gondolni:)
Elterveztünk még ezt-azt, amiről időben kaptok információt, addig is egyen mindenkit a kíváncsiság
Örülök, hogy ismét ott lehettem, és ismét ilyen szuper társasággal, köszönöm mindenkinek aki ott volt és Horcinak külön köszönet az egész hétvégéért, a fuvarért, az élményért!
Képek: tothi; mitsutomi82; colti; Süle Gábor;
Szokodi András -inahooo-
Elterveztünk még ezt-azt, amiről időben kaptok információt, addig is egyen mindenkit a kíváncsiság
Örülök, hogy ismét ott lehettem, és ismét ilyen szuper társasággal, köszönöm mindenkinek aki ott volt és Horcinak külön köszönet az egész hétvégéért, a fuvarért, az élményért!
Képek: tothi; mitsutomi82; colti; Süle Gábor;
Szokodi András -inahooo-
Hozzászólások
1.
2010-07-17 17:53:56
Én is csak elismeréssel tudok szólni a résztvevők teljesítményéért. Történelmet írtatok, melyet be is vezettem a \"Klubtörténet\" rovatunkba